ponedjeljak, 27. siječnja 2014.

. . . . . . . . Izazov × 2 . . . . . . . .

Posted by Tinka's paper wonderlland at 16:58:00
•••
Eto, odluka je pala i prijavila sam se po prvi put na izazov i to ne jedan nego dva :)
Prigoda je rođendan jer kao i uvijek moja klinceza pozvana je u subotu na jedan, tako da sam odmah iskoristila priliku i za izazov odabrala rođendansku temu...
Nada se da će vam se svidjeti.
•••
•••
Prijavila sam se na ova dva izazova:
•••
 #26 is "Monochromatic" MtS - Sketch 004
•••

Broj komentara: 9:

  1. Super je. Puno mi se sviđa boja. Hvala što se igraš s nama na Izazovi i sladkiši. Nadam se, da se vidimo i u buduče.

    OdgovoriIzbriši
  2. Preljepa je.Baš nam je drago, da si se odlučila sodelovati na Izazovi i sladkiši.

    OdgovoriIzbriši
  3. Puno hvala na komplimentu, da sam ranije znala za izazove sudjelovala bih, jer su mi ovi izazovi odlični i malo unesu promjenu u život kao i samo izradu :)
    ps. dakako da ću sujelovati i dalje, hvala na prilici! LP.

    OdgovoriIzbriši

♥ ♥ Thank you for stopping by, every post that you write really cheer me up ♥ ♥

 

... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea